Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


V.20

2010-02-04 @ 15:52:28


Helen är i v.20 nu och vi har varit på rutinultraljud. Allt såg bra ut enligt barnmorskan. Skönt att höra! Jag försökte leta reda på något på ultraljudsskärmen som skulle avslöja vad det var för kön men lyckades inte så bra och barnmorskan ville inte säga något än heller. Typiskt! Jag som är så nyfiken… Ska tillbaka igen för ytterligare kontroll den 15 mars. Då lovade barnmorskan att berätta. :D

 

-Ruby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0