Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Swooosch!

2010-02-04 @ 15:46:14


Här går tiden fort, både jul och nyår har passerat och man kan nästan tro att jag har glömt bort bloggen helt och hållet. Men så är inte fallet!

 

Vi var och såg Avatar 3D i mellandagarna, den filmen kan jag verkligen rekommendera! En riktig höjdarrulle på alla sätt och vis! På julafton kom Helens mamma och hennes sambo på besök och vi åt och öppnade julklappar. Helen fick en matberedare av mig och en bakmaskin av sin mamma så nu har hon att göra i köket! Hehehe… Jag fick en riktigt fin massagedyna av Helen som jag kan ha till min gaming stol. Perfekt! Plus lite annat smått o gott, som tex. spelet "Left 4 Dead 2" till 360’n men jag orkar inte lista allt här. Svärmor fick mormor titeln i julklapp och höll nästan på att ramla baklänges av förtjusning! :D

 

Nyår var ganska lugnt... (om man jämför mot andra år!) men det kom lite folk... sådär en 10 pers. Det var lagom kändes det som nu när inte Helen kan vara med o festa längre. Slutet gott allting gott!

 

 

-Ruby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0