Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Torktummlare

2009-11-12 @ 17:00:38


Idag fick vi en ny torktummlare hemlevererad. Skönt! (för Helen) haha... Den gamla tummlaren är från dryga 70-talet och det enda som händer med kläderna när man tummlar dem är att de luktar bränt hår. Kläderna var dock fortfarande lika blöta. Den nya maskinen är av modellen Whirlpool och har fått mycket god kritik. Vi köpte den på tretti.se som förövrigt har blivit utsedd till årets e-handel tre år i rad. När det blir dags för renovering av kök och införskaffning av vitvaror så ligger denna sida mycket bra till.



Den kostade 4980:- inklusive frakt! Och har alla finesser man behöver! :D




-Ruby




Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Vet ni förresten om det blir en tjej eller kille? =)

2009-11-13 @ 12:02:00
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Ruby

Hej, jag svarade dig på föregående inlägg! :) Nej vi vet inte än men vi kommer nog att ta reda på det så att vi lättare kan planera nödvändiga inköp före födseln. Hur ska ni göra?

2009-11-13 @ 12:52:29
URL: http://rubins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0