Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Ritningar

2009-11-11 @ 22:59:51


Sitter och gör ritningar på huset och hur jag vill bygga ut och renovera. Jag har så många idéer och man kommer ju på nya saker hela tiden. Man vill ju försöka hinna med så mycket som möjligt innan lill bebben tittar ut. Jag har bl.a. nydligen rivit en vägg mellan två rum för att utöka vardagsrummet. Det blev jätte bra och jag har nu lagt nytt golv, gipsat och målat om väggarna och satt spotlights i taket där väggen mellan rummen satt förut. Jag passade även på att måla om fönsterkarmarna från bruna till vita och köpte nya vita fönsterbrädor. Vilken skillnad!

I förrgår var sotaren här och provtryckte vår kamin. Vi ska sätta in en Keddy kassett. På så sätt spar vi både energi och får riktig mysfaktor i huset. Det ska bli riktigt nice! :)

Min kära sambo ligger och sussar så sött i soffan. Hon är helt slut nu under graviditeten. Vi har nämligen köpt en ny soffa som är helt omöjlig att inte somna i. Iaf. enligt henne! :) Men det är klart att hon ska ta det lite lugnt. Det är hon värd. Det är en riktigt snygg divansoffa btw.

Undrar om det blir en pojke eller flicka?

-Ruby

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: hehe ja du får göra det :)

2009-11-11 @ 23:23:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0