Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Namn

2009-11-12 @ 16:02:31


Varför är det så svårt att komma på bra pojknamn? Vi har funderat så det knakar och även surfat runt på nätet och kollat 100-i-topp listan men inget namn klingar sådär bra som man vill att det ska göra. Det kanske beror på att jag är av samma kön och inte tycker att pojknamn är speciellt fina överlag? Helen tycker iof. oxå att det är dåligt på den froten. Konstigt.

Flicknamn däremot finns det ju hur många som helst! :) Vi har sållat ut två fina namn som vi kommer att välja mellan om det blir en flicka. Vi gjorde för skojs skull ett vetenskapligt test där man fick svara på några frågor om sin graviditet osv. Då blev resultatet en flicka. Men det får man nog ta med en nypa salt. Vi har däremot bestämt oss för att ta reda på vad det blir innan födseln så att vi kan vara väl förberedda och inhandla allt nödvändigt.

Veckorna går verkligen med stormsteg! I morgon är det fredag igen, då blir det fredagsmys! :) och så kommer syster med familj från Stocktown på visit. Trevligt.

-Ruby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0