Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Mycket på gång

2009-11-12 @ 10:00:39


Det är mycket som händer just nu. Det känns inte riktigt som om tiden räcker till. Det finns ju så mycket annat man skulle vilja göra än bara de där "viktiga" sakerna. På Tisdag ska jag på möte med SEB. Jag ska se om de kan erbjuda något bättre än vår nuvarande bank SBAB. Ja, kanske till och med höja upp lånet något om vi har tur.

Jag började att riva loss lite panel i källarplan i förrgår. Vi har nämligen en 1-plans villa med inredd källare. Källaren är på 70m2 som vi inte änvänder till mer än tvättstuga och förvaring just nu. Tänkte att jag skulle göra i ordning där nere ordentligt och liksom öppna upp lite mellan våningarna så det blir just och fräsch, bygga ett till sovrum och även göra iordning ett nytt badrum, lite större med både bad, dusch och toalett.

Helen är hemma idag igen. Hon mår jätte illa. Tycker så synd om henne men förhoppningsvis så kommer hon snart över det här illamående stadiet. Undra vad nästa stadie är?

Back to work...

-Ruby

Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Kul med en blogg som blivande pappa! =) Vi vet faktiskt i inte om bebisen är en tjej elelr kille. Vet ni?

2009-11-12 @ 11:00:50
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Ruby

Tackar! :) ok, nej vi vet inte heller men vi ska nog ta reda på det så att vi lättare kan planera det som behövs inhandlas i förväg osv.

2009-11-13 @ 10:58:34
URL: http://rubins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0