Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Inskrivning

2009-11-21 @ 10:49:01


Vi var på inskrivning hos barnmorskegruppen i Onsdags 18/11. Den lille såg ut som en liten teddybjörn där den låg med armar och ben utsträckta rakt ut. Helen fick ta lite blodprover och sedan pratade vi en stund om vad hon kunde göra för att lindra sitt illamående. Vi gick även igenom planeringen frammåt och vilka besök och rutiner som kommer att bokas in.

Nu har man verkligen fått det svart på vitt att man ska bli pappa! Ultraljudsbilden sitter fast på kylskåpet med en magnet vid namn "plutt" och man kan inte låta bli att gå vägen förbi kylskåpet in till vardagsrummet lite då & då. Nu är man riktigt nyfiken på om det är en pojke eller flicka! :D

För inte så länge sen tyckte man att tiden gick fort, nu vill man bara att den ska gå fortare!


-Ruby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0