Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Lördag

2009-11-14 @ 14:08:21


Nu sitter jag och darling och slappar i soffan framför TV'n. De visar Airheads på kanal 4 Film. Syrran med familj har precis åkt vidare mot Liseberg men innan de åkte hjälpte Håkan till att bära ner torktumlaren i källarn så nu är den på plats, färdiginstallerad och klar. Tänkte snart göra i ordning lite enkel lunch i form av korv med bröd och lite senare även fortsätta att arbeta i källaren där jag nu håller på att riva bort ett par garderober som byggts in under trappan. Det ger nämligen lite mer yta och jag kommer åt undersidan av trappan enklare innför renovering. Den ska kilas om i trappstegsskarvarna och sedan slipas och målas om vit. Ja, jag kanske till och med monterar lite spotlights i trappstegen från undersidan. Vad gör man inte för det där lilla extra! :D


-Ruby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0