Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Ultraljud

2009-12-22 @ 11:26:00


I förra veckan var vi på ultraljud, eller NUPP tror jag det kallas för när de kombinerar blodprov och ultraljudsundersökning för att titta på risker för bl.a. Downs Syndrom. Allt såg jättefint ut sa vår barnmorska och lillen var nu 14 veckor gammal och 7cm lång från huvud till stjärt. Det känns väldigt bra att få positiv feedback så här i utvecklingsstadiet så att man slipper oroa sig så mycket för en massa eventuella fel som kan uppstå. Helt otroligt att få se det lilla livet där inne, guppandes. :D

Den hade skön stajl på ultrajludsbilden. Lite som vår chokladätande kylskåpsmagnet Homer Simpson, en hand bakom huvudet och en annan emd tummen i munnen. :D






-Ruby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0