Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Nästa utmaning - Fallout 3

2009-12-07 @ 22:32:43


Nu har jag klarat mig igenom skräckens färja - Dead Space. Det var en del knåpande men jag lyckades tillslut. Nästa utmaning blir Fallout 3 som utspelar sig i ett sönderbombat Washington D.C. år 2277.

Sweet! :D







-Ruby

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Hej! Tack du, men med min tur tror jag dock inte att jag vinner :P

Ja jag har förskt att göra min sida lite julig, En till på g ja. Vi vet faktiskt inte könet på den lilla. Den som lever får se. Ser att ni med ska ha barn :) Grattis

2009-12-10 @ 12:22:32
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Det förstår jag! När är ni beräknade? :)

är det första?

2009-12-10 @ 14:13:03
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma

Vad roligt!

Ja det kan jag tänka mej, allt blir så annorlunda. Men underbart! :D

2009-12-10 @ 14:53:26
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0