Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Julpynt

2009-12-02 @ 15:36:37


Tiden går med rasande fart och det är redan ett par dagar in i första advent. Jag gick och funderade på när man skulle ta och slänga upp lite julpynt och insåg att de flesta av grannarna i området redan hade smackat upp allt piff inför första advent. Men det är väl kanske ganska vanligt. Det känns logiskt iallefall när jag tänker.

Själva har vi inte hunnit med så mycket mer än att sätta upp julstjärnan i fönstret och ljusslingor på altanen. Ljusstakarna får vänta lite tills jag har plockat bort all bröte från rivningen nere i källaren framför skåpet som stakarna ligger i. Julgardiner har jag beställt idag så de är på väg med posten inom kort. Hittde ett par fina på Jotex för 149:- och såhär ser de ut.






-Ruby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0