Välkommen! Jag är en kille på 28 år som bor i ett litet hus i Göteborg tillsammans med min sambo. Spel, film & musik är mina största intressen. Musik har jag sysslat med i större delen av mitt liv. Främst som trummis. Jobbar heltid inom IT branschen och på fritiden har jag händerna fulla med husrenovering. Det finns alltid saker att göra när man har hus! ;D Jag är oxå blivande pappa och ser fram emot det väldigt mycket. I menyn finns heta tips och titlar på spel, film och musik. God Jul!


Dan före dan före dopparedan

2009-12-22 @ 11:43:13


Det är den 22:a december idag och det är bra två dagar kvar till jul. De flesta paketen är nu inhandlade och jag ska bara komplettera med nåt litet att lägga i julstrumpan vid öppna spisen som älskling får öppna på julaftonsmorgonen. Ska försöka fixa det i stan på vägen hem från jobbet idag, annars tar jag det en snabbis imorrn. Vet redan på ett ungefär vad jag ska köpa så det går fort.

I söndags var vi och besökte julmarknaden på liseberg en sväng, det var skoj. Vi passade oxå på att gå och se A Christmas Carol med Jim Carrey i 3D. Den var bra! Kan rekommenderas så här dagarna före jul. Scrooge är verkligen en bitter gammal man :D I mellandagarna ska vi även försöka se Avatar tänkte vi. Även den i 3D, det är ju ett måste! ;D Oh... just det, jag är julledig i två veckor efter dagens arbetspass. Gött! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0